Skip to content

Erikshjälpen-fynd

13 mars 2011

Madde, Jonas och jag var och fyndade lite på Erikshjälpen i lördags. Roligt värre.

 

Hittade ett uppläggningsfat.

 

En burk till mitt påste.

 

En tavla som passar till en tavla jag redan äger (ska dock byta ut den hiskeliga ramen)

 

Tavlan som jag redan har:

 

Och i posten innan jag åkte till Norrköping i fredags kom…

Visst är den underbar!

Har insett att det är mycket mindre ansträngande att lägga upp bilder på bloggen än vad det är att skriva. Latheten har spridit sig.

YouTube spelar: Gogol Bordello – Through the roof ‘n’ underground

No comments yet

Kommentera

